Verzenden

POSTNORD:
- Standaard- of expreslevering op het door u gekozen afleveradres

DHL:
- Levering bij uw dichtstbijzijnde DHL Servicepunt.

- U ontvangt een e-mail met instructies wanneer het pakket is verzonden.

Wilt u meer weten over de bezorgkosten en wanneer u uw bestelling kunt verwachten? Hier vindt u meer informatie.

POSTNORD - STANDAARD Thuisbezorging
Verzendkosten bedragen €2,9
GRATIS verzending voor aankopen boven €45
Levertijd 2-5 werkdagen.

POSTNORD - EXPRESS THUISBEZORGING
De verzendkosten bedragen € 10
GRATIS verzending voor aankopen boven € 50
Levertijd 1-3 werkdagen.

DHL SERVICEPUNT - EXPRESS LEVERING
De verzendkosten bedragen € 10
GRATIS verzending voor aankopen boven € 50
Levertijd 1-3 werkdagen.

Verzending op dezelfde dag voor alle bestellingen geplaatst vóór 12.00 uur (Midden-Europese tijd)

Op Mijn Pagina's kunt u uw pakket volgen (geldt voor ingelogde leden).

De meeste van onze pakketten zijn klein en passen in uw brievenbus, maar bij grotere bestellingen ontvangt u een bericht om deze op te halen bij het dichtstbijzijnde afleverpunt.

Als u nog vragen heeft, neem dan contact op met CustomerCare@timiofsweden.com en wij helpen u graag verder.

Als u voor thuisbezorging heeft gekozen, kan het zijn dat de vervoerder heeft geprobeerd uw bestelling af te leveren terwijl u er niet was. In dat geval moet de vervoerder een leveringsbon achterlaten waarop staat waar u het pakket kunt ophalen (meestal uw plaatselijke postkantoor) of hoe u een bezorging opnieuw kunt plannen. Soms zijn er meerdere bezorgpogingen, tenzij je een overeenkomst hebt getekend over bezorging bij een buurman of op een veilige plek.

Soms hebben we ervaren dat het appartementnummer vereist is. Als dit een probleem is, neem dan contact op met CustomerCare@timiofsweden.com en wij zullen u helpen.

Noorwegen
NEE, als u bij ons bestelt, nemen wij alle extra kosten, zoals douanerechten en belastingen, voor onze rekening.

Als u een factuur voor douanerechten ontvangt, betaal deze dan niet en verwijs naar ons VOEC-nr: 2078910 en neem onmiddellijk contact op met CustomerCare@timiofsweden.com, dan helpen wij u verder!

Als u per ongeluk heeft betaald, stuur dan uw bestelnummer, bankrekeningnummer en trackingnummer naar CustomerCare@timiofsweden.com en wij nemen contact op met de expediteur om het geld terug te storten op uw rekening.

EU
NEE, alle prijzen zijn inclusief BTW (indien van toepassing). Bezorgkosten en eventuele andere kosten die van toepassing kunnen zijn, worden extra in rekening gebracht en worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenproces.

Let op: als u uw volledige bestelling retourneert, krijgt u geen restitutie van de verzendkosten, aangezien dit vaste kosten zijn als onderdeel van invoerrechten en belastingen.

Nog steeds niet het juiste antwoord gevonden? Laat ons u helpen!

Stuur ons een e-mail
Wij antwoorden doorgaans binnen 1-3 werkdagen

Deze site wordt beschermd door recaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.